Tartalom töltése....
Ügyintézés ügyfélszolgálat
Távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés:
Az ügyfélszolgálat fogadja az ügyfelek személyes és telefonos bejelentéseit és továbbítja az illetékes szervezeti egység felé.
Személyesen az alábbi ügyek intézhetőek az ügyfélszolgálati irodáinkban:
Díjfizető-változás bejelentése
A díjfizető személyében bekövetkezett változást a régi és az új díjfizető köteles a díjfizető személyében bekövetkezett változástól számított 15 napon belül - a szolgáltatónak, a szolgáltató által rendszeresített módon és formában - bejelenteni. Ekkor a szolgáltató a tényleges díjfizető változás napjának megfelelően szerepelteti a változást a nyilvántartásaiban. Amennyiben a változás bejelentés ideje a tényleges díjfizető változás idejét 15 nappal meghaladja, akkor a szolgáltató a bejelentés napját tekinti a díjfizető változás napjának.
Amennyiben csak az egyik (vagy a régi, vagy az új) díjfizető jelenti be a díjfizető személyében bekövetkezett változást, akkor a változás tényét hitelt érdemlő módon (adás-vételi szerződés, három hónapnál nem régebbi tulajdoni lap, önkormányzati tulajdonú lakás és nem lakás esetén bérleti szerződés, csereszerződés, stb.) kell bizonyítani. Továbbá a melegvíz-mérővel rendelkezők esetében az elszámoláshoz a régi és az új díjfizető által elismert meleg víz mérési adatnak is rendelkezésre kell állni.
Abban az esetben, ha az ingatlan társaságunknál vezetett folyószámláján a régi díjfizetőnek határidőn túli díjtartozása áll fenn, azt a bejelentéssel egy időben kell kifizetnie.
Adatmódosítás
A díjfizető adataiban bekövetkezett változást (névváltozás, postázási címmódosítás) a díjfizető köteles a szolgáltatónak 8 napon belül írásban vagy személyesen bejelenteni. Csoportos beszedési megbízást a díjfizető az általa igénybe vett pénzintézetnél kérhet, a díjfizetőhely-kódjára hivatkozva. Amennyiben csekken rendezné a számlákat, elég az ügyfélszolgálaton kérni.
Havi melegvíz-részfizetés módosításának bejelentése
A díjfizető minden elszámolási időszak során egyszer kérheti a melegvíz-részfizetés mennyiségének módosítását, kivéve, ha a soron következő számlában melegvíz-elszámolás lesz.
Melegvíz-mérővel kapcsolatos bejelentések
A díjfizető a melegvíz-mérővel kapcsolatos munkálatokat (mérőcsere, plombálás, tisztítás, stb.) szóban és írásban is kérheti.
Fogyasztói megrendelés fűtési hálózat ürítésére
A díjfizető személyesen megrendelést adhat le radiátorcsere, fűtőtest le- és felszerelése miatti munkálatainak elvégzéséhez a fűtési hálózat ürítésére.
Részletfizetés vagy fizetési haladék iránti kérelem
A fogyasztó személyesen kérelmet adhat be a hátraléka rendezése céljából részletfizetésre, vagy fizetési haladékra.
Igazolás kiadása folyószámla-egyenlegről, számlamagyarázat
A díjfizető kérésére folyószámla-egyenlegéről igazolást biztosítunk.
Telefonos megkeresés esetén az alábbi ügyek intézhetőek:
Melegvíz-mérővel kapcsolatos bejelentések
Számlamagyarázat
Folyószámla egyeztetés
Távhőszolgáltatással kapcsolatos tájékoztatás kérése
Telefonos ügyfélszolgálat hétköznapokon 7-16 óráig a 96/50-50-50-es telefonszámon érhető el.
A távhőszolgáltatással kapcsolatos bejelentéseket írásban is megküldheti a díjfizető a szolgáltató fele. Írásbeli megkeresés esetén a GYŐR-SZOL Zrt. postacíme: 9024 Győr, Orgona u. 10., elektronikus elérhetősége: info@gyorszol.hu.
Hibabejelentés:
A távhőszolgáltatáshoz tartozó hibabejelentést az éjjel-nappal hívható hibabejelentő tudja fogadni a 96/50-50-55 telefonszámon.